O Konferencji

Forum Dyrektorów Obsługi Klienta – jedno z największych i najbardziej prestiżowych spotkań, którego celem jest strategiczne spojrzenie na klienta, odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie.


Podczas Konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi, utrzymania, retencji, ale również budowania lojalności. Rosnąca świadomość klientów, coraz większe możliwości migracji i coraz szybciej zmieniające się trendy powodują, że kluczowym czynnikiem pozwalającym na osiagnięcie sukcesu jest sprostanie oczekiwaniom, dostosowanie standardów i jakości obsługi klienta do jego wymagań.

IDEA

Hasło przewodnie Forum Dyrektorów Obsługi Klienta to „Strategiczny punkt widzenia”. Rosnąca świadomość klientów oraz ich potrzeb zmusza firmy do coraz intensywniejszych działań mających na celu podniesienie standardów i jakości obsługi klienta. W związku z coraz większymi możliwościami migracji klientów bardzo dużą wagę przykłada się do programów lojalnościowych oraz ograniczenia retencji. Ideą Forum Dyrektorów Obsługi Klienta jest przede wszystkim stworzenie platformy wymiany doświadczeń i budowania relacji biznesowych, ale również przedstawienie licznych case studies i przekazanie wiedzy i doświadczenia przez praktyków rynku polskiego i zagranicznego.

FORUM DYREKTORÓW OBSŁUGI KLIENTA TO:

  • ponad 14 prelekcji eksperckich
  • ponad 8 case studies
  • 3 ścieżki tematyczne
  • 2 całodniowe warsztaty
  • znakomici mówcy z polski i zagranicy
  • networking
  • wiedza i doświadczenie